اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسابقات چندجانبه تکواندو با حضور خواهرخوانده‌های اصفهان

رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: قصد داریم با شهرهایی که با اصفهان خواهرخوانده هستند مسابقات چند جانبه‌ای را برگزار کنیم، همچنین برنامه‌ریزی شده هر سال یک رویداد شگفت‌انگیز را در اصفهان برگزار کنیم.

مسابقات چندجانبه تکواندو با حضور خواهرخوانده‌های اصفهان

شهرام اله‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان  پیرامون عملکرد کلی هیأت تکواندو استان اصفهان در سال ۹۸ اظهار داشت: انتخابات دور جدید هیأت تکواندو استان اواسط سال ۹۸ صورت گرفت و نزدیک به چهار ماه است که سکان‌دار تکواندو اصفهان هستم.

رئیس هیأت تکواندو اصفهان افزود: در ابتدای دوره جدید مدیریت تکواندو استان اطلاعیه به خانواده تکواندو استان ابلاغ کرد، در طی این ابلاغ از تمامی اعضا درخواست شد که پای کار بیایند.

وی ادامه داد: تمامی احکام مدیران و سرپرستان به مدت یک سال صادر شد تا مدیران بهترین عملکرد را از خود نشان دهند، همچنین دیگر اعضای خانواده تکواندو نیز بتوانند خود را در پست‌های مدیریتی محک بزنند.

اله‌آبادی تصریح کرد: اصفهان در سالی که گذشت میزبان مسابقات پومسه استانی در سطح و نوع مسابقات جهانی بود که برای اولین‌بار در کشور این مسابقات به این شکل برگزار شد، هفته اول این مسابقات برگزار شد اما ادامه این رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد.

رئیس هیأت تکواندو اصفهان اضافه کرد: مسابقات استعدا‌دهای برتر نیز در طول چند ماه گذشته در اصفهان برگزار شد، این مسابقات نیز به صورت ویژه در استان برگزار شد و مشارکت حداکثری هیأت‌های شهرستان را در این مسابقات شاهد بودیم؛ در این مسابقات هیچ هزینه‌ای از هیأت‌ها گرفته نشد.

وی در ادامه بیان داشت: سامانه الکترونیکی  تکواندو نیز راه‌اندازی شد، در این سامانه رنکینگ بازیکنان و شهرستان‌ها لحاظ خواهد شد و برای نخستین‌بار است که چنین برنامه‌ای اجرا می‌شود.

اله‌آبادی با اشاره به تقسیم‌بندی تکواندو در استان اصفهان به چهار بخش افزود: به دلیل صرفه‌جویی در مخارج و نظارت هرچه بهتر مدیران و بالا رفتن کیفیت در رشته تکواندو، چهار بخش اصلی در استان معین شد، مسؤول هر بخش بر روی چند شهرستان نظارت ویژه دارد؛ مسؤولان هیأت‌های شهرستان جلسات بیشتری را برگزار خواهند کرد، همین موضوع سبب می‌شود که بسیاری از مراحل اداره و مشکلات کاسته شود.

رئیس هیأت تکواندو اصفهان تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی خوبی نیز با ملی‌پوشان و پیشکسوتان برقرار کردیم، در این بین برنامه‌ریزی‌های انجام شد که قهرمان‌هایی که به دلیل بیماری و مصدومیت خانه‌نشین شدند با مراجعه به مراکزی که با آن‌ها هماهنگ شده‌ایم طول درمان خود را طی کنند؛ همچنین دو دستگاه داوری تکواندو نیز برای استان خریداری شد که ارزش ریالی تقریبا ۱۰۰ میلیونی دارد.

وی پیرامون اصلی‌ترین مشکل هیأت تکواندو در سال ۹۸ افزود: مشکل خاصی نداریم، با این وجود مشکلات مالی در بدنه ورزش موجود است، سعی کردیم که با درگیر کردن شهرستان‌ها مشکلات مالی درون خود شهرستان‌ها مرتفع شود.

اله‌آبادی در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ تصریح کرد: تقویم سال ۹۹ تنظیم شد ولی به دلیل شیوع بیماری احتمالا مسابقات نونهالان و جوانان و استعدادهای برتر که قرار بود از خرداد ماه آغاز شود به تعویق بیفتد و مجبور به تغییر تقویم خواهیم بود.

رئیس هیأت تکواندو اصفهان اضافه کرد: همچین با هماهنگی‌های انجام با شهرداری اصفهان، قصد داریم با شهرهایی که با اصفهان خواهرخوانده هستند مسابقات چند جانبه‌ای را برگزار کنیم، همچنین برنامه‌ریزی شده هر سال یک رویداد شگفت‌انگیز را در اصفهان برگزار کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول